Diskuse:Halali!

z deskovehry.cz - od hráčů pro hráče

Přejít na: navigace, hledání

Neni mi jasne, zda-li v pripade, kdy jeden hrac otoci neutralni karticku (kachnu, bazant) muze protihrac hned v nasledujicim tahu tuto sebrat. Podobne, pokud s takovou jiz otocenou kartickou tahnu, zda-li muze protihrac v hned nasledujicim tahu tuto sebrat.

Domnívám se, že ano - otočení není bráno jako pohyb. A v pravidlech je, že se v po sobě jdoucích tazích nesmí hýbat se stejnou neutrální kartičkou. E.

Určitě ano - to pravidlo které zmiňuje E. je o něčem jiném, jde o situaci kdy jeden hráč otáčí neutrální kartičku A (přpadně s ní hýbe) a druhý hráč kartičkou B bere kartičku A. To je samozřejmě možné a ani mne nenapadá, které pravidlo by to mohlo zakazovat. --Gorn 00:45, 8. 2. 2007 (CET)