Schildkrötenrennen

z deskovehry.cz - od hráčů pro hráče

Přejít na: navigace, hledání
Počet hráčů 2-5
Doporučený věk 5
Délka hry 10 až 20 minut
Autor Reiner Knizia
Vydání
2004 Winning Moves Želví závody
Ocenění Kinderspiel des Jahres 2005 - nominace

Která z želviček vyhraje v bláznivém závodě a dostane se jako první k salátu?


Obsah

[editovat] Pravidla

[editovat] Herní materiál

  • Hrací plán
  • 5 figurek želviček
  • 5 kartiček želviček
  • 52 karet


[editovat] Průběh hry

  • VÅ¡echny želvičky, každá zvlášť, se umístí na startovní pole.
  • Kartičky želviček se zamíchají a každý hráč obdrží jednu. Touto želvičkou se bude snažit dostat do cíle. Která želvička to je, si ovÅ¡em nechává pro sebe a ostatním to prozradí až na konci hry.
  • Balíček 52 karet se zamíchá a každému z hráčů se rozdá 5 karet. Hráč, který je na tahu zahraje libovolnou kartu a pohne želvičkou přísluÅ¡né barvy. Poté si dobere novou kartu, tak aby jich mÄ›l na ruce zase pÄ›t.
  • Zahrál-li kartu s duhovou želvičkou, pohne libovolnou želvičkou v případÄ›, že je na kartÄ› + a nebo poslední želvičkou, je-li na kartÄ› ->. Když je na posledním místÄ› víc želviček, je na hráči kterou z nich pohne.
  • PÅ™ijde-li želvička na pole, kde už nÄ›jaká želvička stojí, vyleze této na záda. Hýbe-li hráč želvičkou, která má na zádech jiné želvičky, odnese tato tyto s sebou.
  • Vyjímku tvoří startovní pole, na kterém stojí želvičky vždy samostatnÄ›.
  • V momentÄ›, kdy první želvička dojde na poslední pole, hra končí a vÅ¡ichni hráči ukáží, která že želvička je vlastnÄ› jejich. Vyhrává samozÅ™ejmÄ› hráč, jehož želvička doÅ¡la do cíle jako první. V případÄ›, že do cíle doÅ¡lo více želviček najednou vyhrává ta která je dole.


[editovat] Odkazy